събота, 2 август 2008 г.

Какво ви чака

Четиво за бъдещи учители
Съчинение по преживяване в трети клас.
Моята ваканция
Моята ваканция мина много лошо. А вашата госпожо?
Хубава ли беше вашата ваканция? Искате ли да знаете защо моята ваканция не мина хубаво. Сега ще ви кажа.
Аз искам да ми купят телефон (следва марката и модела с всичките му екстри, изброени на три реда).И през ваканцията ходихме с татко ми да гледаме телефоните. И аз показах на татко ми кой телефон харесвам. А татко ми каза че ако искам телефон трябва да имам само 5 и 6. А пък аз казах на татко ми че госпожата не ми пише 5 и 6. Татко ми каза че тогава няма да имам телефон.
Защо бе госпожо не ми пишете 5 и 6?
Затова много ви моля госпожо пишете ми 5 и 6.

(Липсват няколко запетайки, но авторът е решил , че не са му нужни.
А повторенията подсилват ефекта от разговора и показват, че тежката дума на
повторенията подсилват ефекта от разговора и показват, че тежката дума на таткото е закон..)

Вижте повече ТУК.

Няма коментари: